شنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۸

قابل توجه کسانی که میگویند بسیج مسلح نیست !






عکسها توسط خودم در سال 2004 گرفته شده ... همانطورکه میبینید پسری که اسلحه کلاشینکف را حمل میکند به زور 14 یا 15 سال سن دارد ... فرض کنید همین بچه با اسلحه در یک صحنه تحت فشار ممکن است چه بکند

۷ نظر:

ناشناس گفت...

افشاگری تکاندهندهی غفاری علیه خامنهیی
http://news.gooya.com/didaniha/archives/2009/06/090041.php

ناشناس گفت...

شمایا خودتونو به خریت زدین یا.........
آخه تو اینجور مواقع که اوضاع تا این حد بهم می ریزه یکی مثل این بچه رو مسلح نمیکنن..
حداقل انتقاد میکنی درستو حسابی باشه.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

آفای ناشناس عزیز:

اولا که مودب باشید. ثانیا که این موقع و اون موقع نداره، این که این بچه اسلحه داره کلا خلافه. از اینها گذشته بزرگترهای همین نیروی بسبج بودن که ملت رو کشتن روز دوشنبه، مگه غیر از اینه؟

ناشناس گفت...

عزیزم تفنگ بدون خشاب خدمت شما ؟
مشکل نداره که

ناشناس گفت...

آقاي ناشناس شماره 1 و 2 كونتون ميخاره تفنگ بدون خشابو بدين دست بچه ي نفهم تر از خودتون و هفت جد و آباد دهاتي بي ظرفيت بي اصالتتون؟؟؟؟

ناشناس گفت...

به نظر مي رسه شما مي خواهيد خودتان را به خريت بزنيد(با عرض پوزش از نويسنده وبلاگ) آيا وضعيت بسيج در اين چند سال تغير كرده و ديگر دست بچه ها اسلحه نمي ده!!! نه عزيزم، تو همين شلوغي ها به چشم خودم بسيجي تازه ريش درآورده را با اسلحه ديدم لابد بايد به ديده خودم هم شك كنم! يا دوستي كه ميگه اسلحه بدون خشابه، ممكنه بگيد اين سلاح هاي بي خشاب چطور آدما رو ميكشن و زخمي مي كنن؟ يا اگه اسلحه در دست بچه ها بي خشابه پس چرا دست اوناست؟ براي ايجاد ترس و وحشت؟ اگر بله آيا اين هم نوعي سركوب رواني نيست؟

ناشناس گفت...

من به عنوان یک ناشناس عرض می کنم که آدم باید خیلی خرفت باشه که بچه هایی رو که با دمپایی با تفنگ توی خیابان بودن رو ببینه و خودش رو بزنه به کوری :)
راستی حسام این عکس رو دم مجسمه دربند گرفتی ؟

visitor stats