سه‌شنبه، خرداد ۱۲، ۱۳۸۸

فیلم تبلیغاتی شیخ اصلاحات یا فیلم معمایی/ پلیسی !

Karoubi election film فیلم انتخاباتی مهدی کروبی



وقتی شوق و شور مردم بخصوص بالاترینیها را دیدم که بقول معروف گفتنی کفشان بریده بود و از دیدن فیلم کروبی به به و چه چهشان به آسمان رفته بود ... با خودم گفتم ای کاش من هم فیلم را دیده بود ... چند دقیقه ای نگذشت که یادم افتاد در قرن 21 ام زندگی میکنی ... قرن ما مردم عادلی ... و یکی فیلم رو روی اینترنت گذاشت

هرچه به فیلم بیشتر دقت کردم متوجه ذکاوت و زیرکی تیم انتخاباتی کروبی شدم که به احتمال قوی باهوش ترین و زبده ترین تیم انتخاباتی را دارد و باز هرچه بیشتر دیدم فهمیدم که خطوط قرمز باریکی که رد شدن از اونها جمعیت بعضا حرفه ای بالاترین را به وجد آورده بود نه تنها نشکسته بود بلکه به احتمال قوی حالا حالاها سر جایش خواهد بود

در کل میشود گفت به 3 خط قرمز در طول این فیلم اشاره شده بود که با هم نگاهی به آن میاندازیم:

1- فاطمه کدیور : آیا حجاب الزامی جواب داده است به نظر شما ؟

کروبی:" 2 کار باید بکنیم اول حالت خشونت آمیز را حذف کنیم که جواب نداده و اثر معکوس دارد" ( که منظورش برداشتن گشتهای ارشاد است که تازگی خاصی ندارد )
و زمانی که میخواهد دومی را مطرح کند کارگردان کات مکند
پس شیخ ما نه تنها قولی درباره برداشتن حجاب اجباری نداده است بلکه حتی نظر موافق و مخالف بودنش را نمیگوید

2-بلافاصله بعد از کات فوق خانم کدیور میپرسد: تعدد زوجین چه ؟
کروبی :" اصلا تعدد زوجها در جامعه ما زندگی ها را متلاشی میکند"
و من هرچه عقب و جلو میکنم و به دنبال کلمه مخالفم میگردم پیدایش نمیکنم ... یعنی همانند سوال قبلی شیخ ما نه تنها نظری نمیدهد که مخالف است یا موافق ... قولی هم در این زمینه نمیدهد

3- نوبت به آقای ابطحی میرسد که در مورد اطلاع رسانی آزاد و لزوم وجود آن صحبت میکند ولی شیخ قصه ما در این زمان ساکت است و بازهم نه نظر او را میشنویم و نه قولی

بله تیم زیرک آقای کروبی بدون اینکه لازم باشد ایشان حتی از یک خط قرمز هم رد شود مجموعه معمایی/پلیسی را برای ما تدارک دیده بود که پر بود از سوالاتی که تک تک ما آرزو داریم یکی پیدا شود و بگوید با آنها موافق و یا مخالف است ... راه حل که چگونه میخواهد در صورت موافقت آنها را عملی کند که بخورد توی سر من

حتما جمله معروف مموتی که قرار است سالها با آن توی سرش بزنیم را بخاطر دارید :" یعنی مشکل ما واقعا حجاب خانمهاست" ... ولی کروبی قصه ما در عمل هیچ چیزی هم نگفت که روزی بر علیهش استفاده کنیم و قولی هم نداد .

نظر شخصی : تمام اینها بکنار شنیدن لغط حجاب اجباری از صدا و سیما هم برای خودش عالمی دارد ... در ضمن به نظر من آقای کروبی اگر رییس جمهور بشود چیزی میشود مثل حالت جرج بوش که همه سیاستمدار و خط دهنده را در حقیقت چینی میدانستند و در زمان کروبی هم کرباسچی همه کاره خواهد بود

هیچ نظری موجود نیست:

visitor stats