شنبه، اردیبهشت ۲۶، ۱۳۸۸

رای میدهم چون:


می دانم که با رای دادن من چیزهایی که میخواهم یا کسی که میخواهم انتخاب نمیشود ولی شاید بتوانم جلوی انتخاب نشدن کسی را که نمیخواهم بگیرم



دو دلیل اصلی من که احمدی نژاد را مناسب نمیدانم:

۱- به عنوان یک رئیس جمهور هر زمان که حرفی می زند احساس میکنم شعور من را به عنوان یک ایرانی به سخره گرفته است [1]

۲- همیشه فکر میکردم که رئیس جمهور کسی است که خوب یا بد دارای مشاورین اقتصادی حرفه ای است که این مشاوران حرفه ای تصمیم های درست یا غلط را بر اساس اصول علم اقتصاد میگردند ولی بعد از اخراج سه رئیس بانک مرکزی و یک وزیر متوجه شدم این مشاوران همه به آقای دکی تذکر داده بودند که ریختن پولهای نفتی یکشبه به دامان اقتصاد کشور باعث بزرگترین آفت اقتصاد که همانا تمام اقتصاد دانان از آن میترسند میشود ... تورم
و آنگاه متوجه شدم که پرتقال فروش سر میدان نارمک شده است رئیس جمهور کشور من و هر آدم حرفه ای که مخالف حرف او هم حرف بزند با پرتقال هایش میزند

۲ نظر:

keivan.st گفت...

احتمالا منطورت سخره بوده جناب...درسته؟
شاید هم آنقدر احمدی نژاد به شعورت توهین کرده شعورت دیکته شما هم نابود شده...بد روزگاریه آقا بد روزگاریه

ناشناس گفت...

فکر کنم منظورت این جمله بوده:
شاید بتوانم جلوی انتخاب شدن کسی را که نمیخواهم بگیرم

visitor stats