چهارشنبه، شهریور ۱۳، ۱۳۸۷

پدر تنها ایرانی سریال جدید ۹۰۲۱۰ کارگردان فیلهای پورن


سریال ۹۰۲۱۰ که اسمش رو از روی کد پستی منطقه بورلی هیلز لس آنجلس گرفته است یکی از سریالهای موفق دهه ۹۰ در بین نوجوانان و جوانان بود که این موفقیت به تهیه مجموعه جدید آن انجامید
داستان سریال درباره روابط دراماتیک بین دانش آموزان دبیرستانی در این منطقه هست که از قضا عموما دارای پدر و مادرهای بسیار متمولی هستند که مثلا با فراری و بنتلی به مدرسه میروند و یا برای صرف شام با دوست دخترش با هواپیمای شخصی به سانفرانسیسکو برای صرف شام میروند و از اینجور چیزها


اما نکته جالب به اینجا برمیگرده که بافت جمعیتی این منطقه بعد از دهه ۸۰ با مهاجرت ایرانیها پولدار به لس آنجلس به شدت دگرگون شد و در حال حاضر گفته میشود که ۲۵٪ از ۳۴۹۸۰ جمعیت ایرانی تبار هستند و همین اواخر آقای جیمی دلشاد به عنوان اولین ایرانی تاریخ آمریکا به سمت شهدار این شهر(محله) انتخاب شد.
به این ترتیب در این سریال جدید هم نمیشد که که هیچ ایرانیی حضور نداشته باشد وقتی در عالم واقعی بیشتر دانشجویان همین دبیرستان ایرانی هستند . به این ترتیب یکی از بازیگران با نام Michael Steger نقش نوید شیرازی در این سریال رو بازی میکنه که این آقای نوید شیرازی که در سریال به دلیل دلایل مذهبی مشروب هم نمیخورد پدرش پول سرشارش رو از راه کارگردانی سریالهای پورن بدست میآورد .
این نکته رو هم بگم که اکثر آمریکاییها وقتی میخوان درباره ایرانیها از یک ایرانی سوال کنند به این میپردازند که چطور ایرانیها انقدر پولدار هستند ؟



۳ نظر:

ناشناس گفت...

انگار شما توی نیویورک زندگی می کنین. برنا نیوز خبر خیلی بدی در مورد نیویورک نوشته. من به همین خاطر نگران شما شدم . تو رو خدا قبل از خودکشی یه بار دیگه فکر کن . اگر هم کمبود نشاط داری برگرد ایران. اینجا نشاط برای همه و به قدر کافی وجود داره.
اگر هم گیجتون کردم معذرت می خوام . یه سری به مابزنین روشن می شین :
http://behrooz50.wordpress.com/
بمیرم برای کمبود نشاط در نیویورک!

عزت زیاد!

ناشناس گفت...

سلام

آیا این درسته که بیشتر این جمعیت ایرانی لس آنجس کلیمی هستند؟ اگه اشتباه نکنم آقای جیمی دلشاد هم کلیمی هستند. آیا ثروتمندان ایرانی مقیم لس آنجلس اکثرا کلیمی هستند یا ایرانی های غیر کلیمی ثروتمند هم اونجاها ‍پیدا میشه؟

Hesam گفت...

فکر نکنم آمار درستی در دست باشه ولی باید مجموعه ای از هر دو باشه

visitor stats