جمعه، مرداد ۰۸، ۱۳۸۹

فتوا: تماس الکل با پوست از این به بعد ممنوع است، تمیزی ک.و.ن هر شخص در زمان آمپول زدن به عهده خود اوست.

تماس الکل با دست چند نفر از ورزشکاران رشته دچرخه سواری ظاهرا حسابی این گروههای به ظاهر مذهبی رو عصبانی کرده به طوری که رجانیوز مینویسد :

" رکاب زنان تیم دوچرخه سواری پتروشیمی ایران که به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی در تور بین المللی چین شرکت بودند، در حرکتی غیر معقولانه و غیر اسلامی زمانی که در مراحل مختلف این تور بین‌المللی روی سکو رفتند، هدیه شرکت مشروب سازی را که به عنوان اسپانسر مسابقات معرفی شده بود، دریافت می‌کردند و برای نشان دادن شادی خود، محتویات آن را در برابر دوربین‌های خبری خارج می‌کردند تا به سوژه خوبی برای رسانه‌های تبدیل شوند."

حال اینکه پاشیدن شامپاین در بعضی مسابقات یک کار کاملا سنتی است بماند ، علت عصبانیت علمای اعلام یا این است که "ای بابا شامپاین به این گرونی رو چرا حروم میکنی" و یا از برخوردِ پوستِ شصتِ دستِ آقایون ورزشکار با الکل اسلامشون در خطر افتاده و برای همین همه به یاد داشته باشند که از این به بعد به کل برخورد الکل با پوست ممنوعه ، در نتیجه تمیز کردن ک.و.ن متقاضیان آمپول زنی از این به بعد به عهده خودشان است.







۴ نظر:

Sanam گفت...

سلام

در مورد یک تحقیق دانشگاهی با شما تماس میگیرم. یک پرسشنامه خیلی کوتاه هست که برای وبلاگ نویس های ایرانی میفرستم تا اگه تمایل داشتند پر کنند و برگردونند. اگه علاقمند به همکاری هستین، لطفا یک ایمیل به من بزنین تا براتون توضیح کامل بفرستم.

با تشکر
صنم
sanam.dolatshahi@yahoo.com
توضیح: تشابه اسمی من با خورشید خانم کاملا اتفاقی هست

ناشناس گفت...

پیشنهاد می کنم بروید و یک بار دیگر کلاس شیمی را بخوانید ! برای اینکه هر شخصی تفاوت الکل صنعتی با الکل نوشیدنی را می داند !
در ضمن ، یک دفعه از روی نادانی نروید و الکل بیمارستان را بخاطر ارزان بودن ان سر بکشید !

Hesam گفت...

نا شناس با سواد که تفاوت ها را بسیار خوب میدانید ایندفعه که رفتید آمپول بزنید یادتان نرود حتما از الکل صنعتی استفاده کنید ، همه ما را خوشحال کنید

bita گفت...

ha jaleb boood

visitor stats