شنبه، تیر ۲۷، ۱۳۸۸

من یک طرفدار احمدی نژاد بودم که در شلوار خود ریدم :


وقتی که دیدم جسد 20 هوطنم را یک ماه است که روی زمین چیدند ... و او برای آن زن مصری که در آلمان کشته شد برای سازمان ملل نامه مینوسید

من یک طرفدار احمدی نژاد بودم که در شلوار خود ریدم :

وقتی که دیدم جوانان کشورم در خون غلتیدند ................................ و او برای آن زن مصری که در آلمان کشته شد برای سازمان ملل نامه مینوسید

من یک طرفدار احمدی نژاد بودم که در شلوار خود ریدم :

وقتی که دیدم چینی ها 150 مسلمان را فرموده اند .......................... و او برای آن زن مصری که در آلمان کشته شد برای سازمان ملل نامه مینوسید

من یک طرفدار احمدی نژاد بودم که در شلوار خود ریدم :

وقتی که در فیلم دیدم بسیجی ها با مسلسل مردم را در خیابان دریدند ......... و او برای آن زن مصری که در آلمان کشته شد برای سازمان ملل نامه مینوسید

اگر شما هم ریدید بنویسید تا اضافه کنم

۹ نظر:

ناشناس گفت...

جنبش سبز برق
هر خانواده در جنبش برق هركدام 1000 وات اضافه مصرف ايجاد كند
در سراسر ايران راس يك ثانيه مقرر بصورت خيلي سريع اين كار را انجام دهند. پيشنهاد: آخرين ثانيه عقربه ساعت اعلان اخبار 21:00

آنهايي كه با ديسپاچينگ وزارت نيرو آشنايي دارند، مي‌دانند اصطلاحي وجود دارد بنام پيك دستشويي:
در پايان سريالهاي بسيار جذاب كه مخاطب زيادي پيدا كرده، كساني كه به دليل جذابيت فيلم ادرار خود را نگه داشته‌اند در سراسر ايران به سمت دستشويي مي‌روند و طبيعتا هر كدام يك چراغ حدود 100 وات را روشن مي كنند. فرض كنيم 10 ميليون خانوار اين سريال را ببينند و يك دهم آنها نياز به دستشويي پيدا كنند، مي‌شود يك ميليون چراغ. در نتيجه در كل اضافه مصرف مي‌شود 100 مگاوات. يعني پس از اتمام سريالها در عرض يك دقيقه 100 مگاوات اضافه مصرف ايجاد مي‌شود كه كارمندان ديسپاچينگ بايد پيش‌بيني آنرا كرده باشند كه شبكه برق را دچار مشكل نكند. البته 100 مگاوات در مقابل شبكه اي كه 28000 مگاوات ظرفيت نصب شده دارد توان زيادي نيست، ولي همين هم بايد كنترل شود.
حال فرض كنيم 35 ميليون نفر در اين انتخابات شركت كرده باشند، 5 ميليون به احمدي نژاد و بقيه به مخالفان او راي داده باشند، جمعيت مخالفان احمدي نژاد 30 ميليون نفر خواهد بود. حال فرض كنيم كه بطور متوسط از هر خانواده 3 نفر در انتخابات شركت كرده باشند، مخالفان مي شوند 10 ميليون خانوار. باز فرض مي كنيم كه هر خانواده در جنبش برق هركدام 1000 وات اضافه مصرف ايجاد كند مي شود 10000 مگاوات و حتي اگر ما يك مشاركت 50 درصدي داشته باشيم مي شود 5000 مگاوات كه حدود 18% ظرفيت شبكه برق ايران و 50 برابر پيك دستشويي است. شوك 18% قدرت ناپايداري هر شبكه‌اي را داراست.
توضيح بالا را براي آن دسته از دوستان آوردم كه به اين كار ايمان ندارند.

ناپايداري شبكه برق چيست؟
شبكه برق تشكيل شده از يك مجموعه از نيروگاههاي كوچك و بزرگ كه توسط خطوط انتقال به يكديگر و به مصرف كننده‌ها وصل مي باشند. شوكهاي بزرگ باعث خواهد شد كه يك يا چند نيروگاه از شبكه خارج شده و طبعا بار آنها روي نيروگاههاي بزرگتر سرشكن مي‌شود كه خود شوكي است براي آن نيروگاهها، كه به نوبه خود چند نيروگاه ديگر را از مدار خارج مي‌كند و نهايتا همه نيروگاهها خارج مي‌شوند. و در نتيجه كل كشور دچار خاموشي كامل مي گردد. نكته جالب اينجاست كه در اينحالت برگرداندن نيروگاهها به شبكه كار بسيار پيچيده است و از چند ساعت تا چند روز طول مي كشد. نمونه‌اي كه چند سال پيش در آمريكا اتفاق افتاد اين كشور را 2 روز به خاموشي كامل برد.
حال چگونه اين كار را انجام دهيم كه بيشترين راندمان را داشته باشد:
1- همه مخالفان در سراسر ايران راس يك ثانيه مقرر بصورت خيلي سريع اين كار را انجام دهند. پيشنهاد: آخرين ثانيه عقربه ساعت اعلان اخبار 21:00
2- همه افراد خانوار بسيج شده و هر كدام يك وسيله برقي را وارد مدار كنند.
3- قبل از شروع اين كار منزل در حالت كمترين مصرف باشد. يعني ترجيحا همه ادوات برقي غير از تلويزيون را از مدار خارج كنيد.
4- از وسايل پرمصرف شروع كنيد. وسايل حرارتي مثل اطو و هيتر بالاترين مصرف را دارند. يك هيتر به تنهايي 3000 وات مصرف دارد. معمولا همه چراغهاي يك منزل بيشتر از 1000 وات هستند.
5- مصرف را آنقدر زياد نكنيد كه كليد يا فيوز بپرد. معمولا پس از اولين پريدن دستتان مي آيد.
6- هر روز حداقل يك نفر را قانع كنيد كه به اين جنبش بپيوندد.
7- اين ايميل را حداقل براي 10 نفر بفرستيد.

بديهي است در روزهاي اوليه بدليل اينكه اين جنبش همه گير نشده اين كار به خاموشي كامل شبكه برق منتج نخواهد شد ولي برق تعدادي از محلات و شهرها قطع خواهد شد كه بر‌اساس آن شما متوجه اثر كار خود خواهيد شد.
دليل همه اين كارها چيست؟
1- ما بعد از انتخابات بصورت ميليوني وارد خيابانها شديم تا اعتراضمان را نشان دهيم. كودتاگران با كثيف‌ترين ترفندها سعي كردند كه فضاي رعب و وحشت ايجاد كنند و به خيال خودشان اعتراض را سركوب كنند. ما با اين كارمان دوباره امكان اعتراض ميليوني را خواهيم داشت. و عملا به كودتاگران مي فهمانيم كه ترفندشان شكست خورده است.
2- به دليل 30 سال روند اميد كشي، هنوز خيلي‌ها اميد لازم براي حركت را ندارند. ما با روشن نگاه داشتن چراغ اعتراض رفته رفته اميد را به اين دسته باز مي‌گردانيم و آنها را با خود همراه مي‌كنيم.
3- در اين روش هيچ كس آسيب نمي‌بيند، هيچ كس كشته نمي‌شود، هيچ كس بازداشت نمي‌شود. و از طرفي كودتاگران به دليل اينكه هيچ غلطي نمي‌توانند بكنند (نه كسي را مي‌توانند بزنند، نه كسي را بكشند و … ) از عصبانيت به حد انفجار مي‌رسند.
4- بدليل اينكه برق همه قطع مي‌شود (موافقان و مخالفان كودتا) تلويزيون امكان تحريف يا تضعيف واقعيت را نخواهد داشت.

از همين امشب شروع كنيد.

ناشناس گفت...

همه و همه باید به دعوت رئیس جمهور موسوی پاسخ مثبت بدهیم و روز سه شنبه 30 ام تیر راس ساعت 21 همزمان با شروع اخبار حداقل یکی از وسایل پر مصرف برقی (اتو ، پلو پز ، جاروبرقی ، لباسشویی ، …. را روشن کنیم. اگر همشو چه بهتر!

ناشناس گفت...

سبزها ساعت ۹ شب سی‌ام تیرماه ایران را در خاموشی مطلق فرو خواهند برد
http://www.mowjcamp.com/article/id/974
بر اساس اخبار رسیده از منابع خبری متعدد، سبزهای سراسر ایران در اعتراض گسترده به کشتارهای وحشیانه اخیر، سی‌ام تیرماه راس ساعت ۹ شب، ایران را در ماهگرد کشته شدن تعدادی از هم‌وطنان ایرانی از جمله ندا آقاسلطان در تاریکی مطلق فرو خواهند برد. این کار از طریق روشن کردن وسایل برقی پرمصرف مثل اتو صورت خواهد گرفت.

بر اساس اخباری که در وبسایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف از دو روز پیش منتشر شده است، اعضای جنبش سبز ایران در یک نافرمانی مدنی گسترده و در ماهگرد کشتار خونین سی‌ام خرداد با روشن‌ کردن وسایل پرمصرف برقی خود در راس ساعت ۹ شب سی‌ام نیرماه ایران را با بحران برق مواجه خواهند ساخت و شهرهایشان را در سوگ عزیزان به خون خفته خاموش خواهند کرد.
در اطلاعیه‌ای که امروز از سوی شمار گسترده‌ای از کاربران اینترنتی منتشر شده است، از هم‌وطنان ایرانی خواسته شده که راس ساعت ۹ شب ۳۰ تیرماه، همزمان با شروع اخبار، اتوی خود را با قرار دادن روی آخرین درجه به مدت چهار دقیقه روشن بگذارند. افراد در صورت تمایل می‌توانند دو یا سه وسیله برقی پرمصرف را همزمان با هم روشن کنند و از این طریق در این اعتراض مدنی شرکت کنند. گفتنی است این شیوه اعتراض مدنی در طی هفته‌های اخیر همزمان با پخش اولین سخنرانی احمدی‌نژاد در صداوسیما صورت گرفته بود و به دلیل بحران الکتریسیته در تهران، برق شهرستان‌ها قطع و سهم آن در طول سخنرانی به استان تهران داده شده بود.
پوستر الکترونیکی مربوط به این خبر که توسط کاربران اینترنتی طراحی و در وبسایت ‌های خبری منتشر شده است را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

ناشناس گفت...

جنبش سبز اتو ، به درخواست فیس بوک رییس جمهور موسوی
http://www.facebook.com/mousavi?ref=nf

در بزرگترین اعتراض مدنی میلیونی ، قانونی و شبانه ایران و در سه شنبه شب 30 تیر ماه 1388 به یاد جان باختگان روز 30 خرداد که در حکومت نظامی کشته شدند از جمله ندا آقا سلطان از مردم ایران درخواست می گردد دقیقا در ساعت 9:00 شب و با آغاز اخبار ساعت 9:00 همگی یک وسیله برقی پرمصرف (ترجیحا اتویی که روی درجه آخر هست و یا جاروبرقی ، سشوار ، هیتر و … ) را به مدت 240 ثانیه ( 4 دقیقه ) به برق متصل کنید (اگر می خواهید بیشتر تاثیرگذار باشید همزمان 2 یا 3 وسیله را با هم به برق بزنید) توجه کنید که زمان بسیار وبسیار مهم است. در صورتی که حتی 10 ثانیه تاخیر داشته باشید از قافله عقب خواهیم ماند

ناشناس گفت...

من وقتی که خامنه ای گفت این نظام اهل تقلب در رای ملت نیست به ریشش ریدم.

محمد حسين نادعلي گفت...

با سلام .
“كمپين دفاع از بازداشت شدگان معترض” كه در حدود 40 روز است فعاليت خور را به عنوان اولين مجموعه ي متشكل از وكلاي برجسته،وبلاگ نويسان و تعدادي از فعالين از گوشه و كنار ايران كار خود را آغاز نموده و تاكنون بازدهي خوبي را از خود بروز داده اشت و توانسته چشم هاي نگران خانواده ها را وضعيت فرزندانشان آگاه كند،نيازمند كمك همه ي دوستان منجمله شما مي باشد.
لطفا حمايت خود را از طريق شماره ي تلفن 09360254350 و يا EMAIL:azmcampeyn@gmail.com و يا با مراجعه به سايت كمپين به آدرس http://azmcampeyn.blogspot.com/ اعلام داريد.
همجنين ما مجدانه پيگير به دست آوردن حتي يك نام جديد از افراد بازداشت شده ميباشيم. كميته ي وكلاي كمپين نيز آماده ارائه خدمات رايگان ميباشند.مارا فراموش نكنيد.
به اميد آزادي تمام زندانيان ، شما و ما.

ناشناس گفت...

حیف شلوارت عزیزم ... برین دهن احمقی نژاد ...

گوسفند گفت...

من از يكي دوسالگي ديگه تو شلوارم نميرينم . شرمنده نمي تونم تو اين جنبش ريدن كمكتون كنم :)

ناشناس گفت...

ششمین اعتکاف رمضانیه هیئت دانشجویی روضه الحسین (ع) .
زمان: چهارشنبه تا جمعه؛ 25، 26، 27 شهریورماه 1388
مطابق با 26، 27، 28 رمضان المبارک 1430
مکان: مسجد امام سجاد (علیه‌السلام)، دانشگاه صنعت آب و برق شهید عباسپور .
جهت ثبت نام به سایت http://www.rozatolhosein.com/index/ مراجعه فرمایید .

visitor stats