دوشنبه، اسفند ۲۶، ۱۳۸۷

توالت


به مناسبت سال نو یک گشتی زدم توی آرشیو و این رو از 3 سال پیش پیدا کردم

اینجا بعضی جاها همه چی اتوماتیکه (ولی خوب من که نمیدونستم ، خلاصه یه روز توی یه جایی( فکر کنم سینما
رفتم از این دستشویی ها که این زیره بعد ا ز عملیات ،هی نگاه میکنم
که این آبش چطوری میاد، این دستش کو پس ،خلاصه ما افتاده بودیم به جون
این قسمت بالاش که لابد یه جاییش رو باید فشار داد که آبش بیاد ، این ملتم میومدن
میرفتم چپ چپی مارو نگاه میکردن ، شاید فکر میکردن میخوام
بلندش کنم ببرم خونمون ... جاتون خالی وسطش داشتم فکر میکردم نکنه این با اثر انگشت فقط کارمیکنه ،لابد اون اولش که اثر انگشت گرفتن از ما باسه یه همچین روزی
بود،چه میدونم اخرش گفتم بابا بیخیال ... ولش کردم
تا اومدم اینور یهو خودش آبش اومد ... تازه فهمیدم سنسورداره
جاتون حسابی خالی انقدر به دهاتی بازی خودم خندیدم
عکس ملکوتی توالت اتومات

هیچ نظری موجود نیست:

visitor stats