سه‌شنبه، آذر ۲۶، ۱۳۸۷

رفیقای من منطق بلدن, یکی یه لنگه کفش دارن!



این ماجرای لنگ کفش به بوش با این آهنگ جدید کفش از گروه کیوسک چقدر به هم میان ... هرچند آهنگ کفش توش کفش هم داره ولی من تیتر بالا رو انتخاب کردم که یکم متفاوت باشه... ببخشید که نتونستم جلوی خودم رو بگیرم ... هنوز ۵ روز نشده که دربارش نوشتم ... :))

آدما کلن دو دستن /یا مثل منن یا که نیستن /اونایی که مثل من نیستن /عامل صهیونیستن

ماشینا مثل صاحاباشونن/ یا غراضه یا کورسی و شیکن/ جهت برقراری عدالت/ همه گیرِ تو ترافیکن

مردم توی خیابونا /یا بیکار یا سر کارن/ سرکار و بیکار فرق نداره/ اینا عامل استکبارن

همه چیزُ فقط من می دونم,/ ولی به شما ها نمیگم /بهتره به من گوش بکنین, /همینی که من میگم

هر زنی که بیرون از خونه ست/ غیر خواهر و مادر من /مصادیق بارز فساد و فحشاست /همشون این کارن!

اینهمه جنگ و دعوا, /واسه یه ریش تراش/ قانون رو رعایت کنید /داداش مرگ من یواش

آدما کلن دو دستن /یا مثل منن یا که نیستن/ اونایی که مثل من نیستن/ اصلا آدم نیستن!

این سوسولای عینکی /که پی روزنامه و کتابن/ رفیقای من منطق بلدن,/ یکی یه نانچیکو دارن!

باشه زن و مرد کلن برابر/ ولی مردا برابر ترن! /هرکی زیادی زر بزنه /میدم با کفش تو سرش بزنن!!

هیچ نظری موجود نیست:

visitor stats