دوشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۸۶

The Mist - ابهام


آی خونه دار و بچه دار همین الان اگه بچت رو گازه ولش کن و هرجور شده خودت رو به اولین سینما و یا CD فروشی سر کوچه برسون و این فیلم رو ببین ... فرانک دارابونت Frank darabont بالاخره بعد از 6 سال بی فیلمی و بعد از فیلمهایی مثل
The Majestic (2001) The Green Mile (1999) The Shawshank Redemption (1994) دوباره علاقه مندان به سینما رو این بر مبنای اثری از سلطان رمانهای ترسناک Stephen Kingبه سینما دعوت میکنه
The Mistبه معنی مه یا غبار که البته من ترجیح میدم از معنی دیگر اون استفاده کنم ... اسم فیلم رو به ابهام ترجمه میکنم ... چون بر خلاف ظاهر و قیافه فیلم که مه آلود است کارگردان بیشتر به دنبال ابهام های شخصیتی ... عقیدتی و فلسفی بازیگران و شماست که پر از ابهام است ... بیشتر از این توضیح نمیدم و توصیه میکنم خود فیلم رو حتما ببینید
پ.ن چند نفر که فکر کنم مذهبی بودند وسط فیلم پاشدن رفتن



هیچ نظری موجود نیست:

visitor stats